Firma

System CRM dla dewelopera a zarządzanie zmianami lokatorskimi

• Zakładki: 186


Możliwość wprowadzenia zmian lokatorskich staje się kluczowym elementem, równie ważnym jak lokalizacja, metraż czy cena, na który klienci firm deweloperskich zwracają szczególną uwagę przed podjęciem ostatecznej decyzji o zakupie nieruchomości. Dla deweloperów jest to również jedno z narzędzi sprzedażowych, które przyciąga wymagających klientów. W tym kontekście system CRM dla dewelopera dostosowany do specyfiki rynku nieruchomości ułatwia zarządzanie tymi zmianami, oferując sprawną i efektywną obsługę. 

Obsługa zmian lokatorskich w systemie dla dewelopera

Zmiany lokatorskie to modyfikacje pierwotnego planu projektowego, które mogą dotyczyć rozmieszczenia ścian działowych, grzejników, gniazdek elektrycznych, a także poszerzenia, zwężenia lub umiejscowienia drzwi wewnętrznych. Mogą zostać zaproponowane na etapie ustalania warunków sprzedaży nieruchomości oraz muszą być uwzględnione w umowie deweloperskiej lub oddzielnej umowie na zmiany lokatorskie.

Wprowadzenie zmian lokatorskich do projektu wymaga skutecznego zarządzania i nadzoru na etapie realizacji inwestycji.  CRM dla dewelopera usprawnia ten proces, dzięki przechowywaniu niezbędnych danych, dotyczących zarówno nieruchomości, jak i wprowadzanych zmian. Ponadto wszystkie te dane znajdziemy w karcie odbioru nieruchomości, co jest pomocne podczas przekazania nieruchomości klientowi.

VoxDeveloper, dostosowany do wymagań branży nieruchomości, zawiera moduły umożliwiające zarządzanie różnorodnymi procesami biznesowymi w firmach deweloperskich oraz biurach nieruchomości. Jednym z nich jest wcześniej wspomniane — zarządzanie zmianami lokatorskimi. CRM automatyzuje i usprawnia ten proces, przynosząc korzyści zarówno firmie deweloperskiej, jak i jej klientom.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
58 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *