Firma

Jak usprawnić obsługę klienta w firmie deweloperskiej?

• Zakładki: 78


Profesjonalna obsługa klienta odgrywa w branży nieruchomości kluczową rolę – pozwala wyróżnić się na tle konkurencji, sprawnie obsłużyć liczne zapytania klientów oraz skutecznie doprowadzić do podpisania umowy. Na tym jednak współpraca z klientem się nie kończy – równie ważny jest etap obsługi posprzedażowej który ma ogromny wpływ na finalną, pozytywną ocenę dewelopera. W efekcie zyskać można nie tylko nabywcę nieruchomości, ale także ambasadora marki, który poleci kupno innej nieruchomości od tego samego dewelopera swoim bliskim. Dlatego tak wielu właścicieli firm deweloperskich stawia na poprawę komunikacji z klientem, a nieocenioną pomocą okazuje się zaprojektowane i sprawdzone w branży nieruchomości oprogramowanie. Dlaczego warto w firmie deweloperskiej zaimplementować CRM?

Jak system CRM dla deweloperów pozwala podnieść standardy obsługi klienta?

CRM dla deweloperów to oprogramowanie, służące do zarządzania relacjami z klientem zainteresowanym kupnem mieszkania. Sprawniejsza obsługa klienta możliwa jest dzięki różnorodnym funkcjom, dostępnym w zależności od dostawcy oraz zastosowanym w programie modułom. W podstawowych wersjach firmy korzystają z CRM-ów sprzedażowych, za pomocą których handlowcy obsługują szanse sprzedażowe oraz leady. W takim CRM-ie – dzięki integracji programu z mailem – widoczna jest cała historia komunikacji z klientem, a także historia i notatki wprowadzane przez uprawnionych do tego pracowników.

Chcąc poprawić relacje z klientem, należy pamiętać, że nie mniej ważna od efektywnej sprzedaży jest posprzedażowa obsługa klienta. VoxDeveloper CRM to narzędzie do kompleksowej obsługi klienta, z którego korzystać mogą praktycznie wszystkie działy w firmie. Zaawansowane funkcje pozwalają wspierać generowanie leadów, obsługiwać klientów, generować dokumenty i raporty oraz dokonywać pogłębionych analiz dotyczących skuteczności działań każdego z działów. Możliwa jest także integracja z zewnętrznym oprogramowaniem, np. portalami nieruchomości, kalendarzem Google czy aplikacjami do marketing automation. Bardzo ważnym modułem CRM jest strefa klienta, dzięki której może on w każdej chwili podejrzeć dostępne dokumenty, etapy płatności, pobrać faktury czy wysłać zgłoszenie serwisowe.

CRM dla deweloperów sprawia, że praca poszczególnych specjalistów, działów oraz całej firmy jest efektywniejsza. Pracownicy wykorzystując możliwości, jakie zapewnia dedykowany im CRM, podnoszą standard obsługi klienta i zwiększają przychody w firmie.

Artykuł powstał przy współpracy z firmą Voxcommerce.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
95 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *