Usługi faktoringowe zyskują w Polsce na popularności. Coraz chętniej korzystają z nich nie tylko duże przedsiębiorstwa, ale także mniejsze firmy i jednoosobowe działalności gospodarcze. Wiąże się to również z wciąż rosnącą konkurencją na rynku – firm faktoringowych przybywa, dlatego prowadząc instytucję finansową, która oferuje usługi faktoringowe, należy zadbać o każdy szczegół, dotyczący obsługi klienta. Nieocenionym wsparciem jest profesjonalny system dla firm faktoringowych. Dowiedz się, w jaki sposób obsługa procesów za pomocą takiego systemy pomaga zwiększyć dochody.
Wydajny system dla firm faktoringowych a automatyzacja procesów w firmie
Dostosowany do potrzeb firmy system faktoringowy jest jednym z najważniejszych elementów, niezbędnych do rozwoju firmy. Nawet najlepsi specjaliści ds. sprzedaży, windykacji czy obsługi procesów backofficowych potrzebują narzędzi, które ułatwiają im wykonywanie obowiązków w możliwie najbardziej efektywny sposób. Oznacza to, że system dla firm faktoringowych powinien umożliwiać automatyzację procesów i czynić je wydajniejszymi.
System faktoringowy Kalypso łączy wszystkie cechy, których szukają największe firmy faktoringowe:
- przyjazny interfejs – ułatwia i przyspiesza obsługę leadów oraz obsługę klienta w czasie rzeczywistym
- integracja kanałów sprzedaży – zwiększa liczbę obsługiwanych w systemie leadów
- integracja z systemami weryfikacji klienta i scoringu – szybka weryfikacja usprawnia i dodatkowo przyspiesza obsługę klienta
Szybka odpowiedź na zapytanie ofertowe oraz sprawna i bezbłędna obsługa klienta przekładają się w sposób bezpośredni na zwiększenie dochodów. Optymalizacja procesów sprzedażowych wiąże się również na poprawą satysfakcji pracowników – redukuje to rotację oraz wpływa na employer branding, dzięki któremu firma faktoringowa przyciąga najlepszych specjalistów w branży. Każdy z tych czynników powiększa zyski firmy, a w połączeniu daje szansę na zostanie liderem na rynku usług faktoringowych.
Fot. Shutterstock