W ostatnich latach działania marketingowe w dużej mierze przeniosły się do wirtualnego świata. Ogromną popularność zyskała promocja w social mediach. Marketing zmienił się nie do poznania. Wiele firm – zarówno tych większych, jak i mniejszych, postanowiło postawić wszystko na jedną kartę i promować swoje usługi i produkty w wirtualnym świecie. Szybko jednak okazało się, że relacje utrzymywane z Klientami w realnym świecie są równie ważne, co reklama o ogólnoświatowym zasięgu.
Bardzo dużą rolę w budowaniu relacji z Klientem i w zwiększaniu zasięgu marki odgrywają gadżety reklamowe. Dlaczego gadżety reklamowe z nadrukiem są takie ważne? Jaki drzemie w nich potencjał i co możemy dzięki nim osiągnąć? O tym opowiemy w dzisiejszym wpisie!
Czy gadżety reklamowe z nadrukiem są ważne?
Lubimy otrzymywać prezenty – bądźmy szczerzy, cieszą nas podarunki, nawet te drobne. Dlaczego więc miałyby nie cieszyć naszych Klientów? Obdarowywanie drugiej osoby prezentem oznacza, że jest to dla nas ważna postać.
Klient, który dostaje prezent czuje się wyróżniony.
To pozwala stworzyć wyjątkową relację, która będzie znacznie trwalsza niż ta, nawiązana w wyniku masowej reklamy.
Jakie gadżety reklamowe wybrać? To bardzo indywidualna kwestia. Żeby gadżety reklamowe z nadrukiem odegrały swoją rolę, trzeba odpowiednio je dobrać. Doświadczenie pokazuje, że najlepiej działają gadżety reklamowe dobrane do specyfiki branży i potrzeb Klientów.
Ważne by podarunek z logo firmy nie był przypadkowym przedmiotem. Najlepszy gadżet to taki, który będzie przydatny i używany przez Klienta na co dzień.
Wówczas będzie miał on poczucie, że otrzymał od Twojej firmy wartościowy przedmiot, który ułatwi życie. Kiedyś gadżety reklamowe z nadrukiem kojarzone były głównie z długopisami czy breloczkami. Dziś jest to dynamicznie rozwijająca się gałąź marketingu, a gadżety to także odzież sportowa, narzędzia do majsterkowania, czy akcesoria kuchenne. Wszystko po to, by logo Twojej firmy mogło towarzyszyć Klientowi w każdym momencie.
Jaką rolę gadżety reklamowe odgrywają w strategii marketingowej?
Podarunek w postaci gadżetu reklamowego to nie tylko korzyść dla Twojego Klienta. Gadżety reklamowe z nadrukiem mają podwójną funkcję – z jednej strony są miłym prezentem, a z drugiej są nośnikiem reklamy. Dlatego ważne jest by wybrane gadżety na których zostanie umieszczone logo firmy, były wysokiej jakości. Tylko wówczas nasza marka będzie kojarzona z profesjonalizmem, najlepszą jakością i łatwiej zdobędziemy zaufanie Klientów.
Tagi: gadżety reklamowe, gadżety reklamowe z nadrukiem, reklama z nadrukiem, gadżety, promocja z gażdetami
5 thoughts on “Gadżety reklamowe w strategii marketingowej”