Kariera

5 powodów, dla których warto wybrać sesję wizerunkową zamiast biznesowej

• Zakładki: 28


Prowadzisz biznes i chcesz go zareklamować? A może myślisz o wypromowaniu siebie jako eksperta w danej dziedzinie? Przeczytaj artykuł i poznaj sesję wizerunkową. Czym się różni od tradycyjnej biznesowej i z jakich powodów ma nad nią przewagę? O tym dziś – zapraszamy!

1 – Sesje wizerunkowe są naturalne

Kojarzysz zdjęcia firmowe wykonane na jednolitym tle, których bohaterowie noszą garnitury, garsonki, żakiety? Sesje wizerunkowe są zupełnie inne. Często to fotograf przyjeżdża do zleceniodawcy, by uwiecznić go w naturalnym środowisku – siedzibie firmy. Nierzadko sesja odbywa się w trakcie wykonywania zadań służbowych, co czyni zdjęcia naturalnymi.

2 – Sesje wizerunkowe podkreślają Twój zawód

Podczas gdy sesje biznesowe są minimalistyczne i wymagają stroju oficjalnego, najczęściej garnituru lub garsonki, oraz stania nieruchomo na jednolitym tle, dzięki sesji wizerunkowej podkreślisz swój zawód. Fryzjer weźmie w ręce nożyczki, lekarz – stetoskop. Wykorzystywane podczas sesji akcesoria dodadzą Ci wiarygodności i profesjonalizmu. Odbiorcy skojarzą Cię z wykonywanym zawodem.

3 – Sesje wizerunkowe podkreślają… Ciebie!

Są zawody, w których liczą się powaga i profesjonalizm. Należą do nich chociażby adwokat, radca prawny, prokurator, notariusz. Prawdopodobnie klienci nie chcieliby skorzystać z usług osoby, która na zdjęciu ma szeroki uśmiech, a jej strój jest nieformalny. Natomiast w większości zawodów to właśnie luz i bliskość relacji biznesmen-klient wygrywa. Uśmiechem i przekazem „rozumiem twoje problemy, pomogę ci je rozwiązać” zdobywa się odbiorców. Tak oto receptą stają się sesje wizerunkowe.

4 – Sesje wizerunkowe to karta przetargowa wobec niepewnych klientów

Co może przekonać niezdecydowane osoby do skorzystania z Twoich usług? Jeśli pozytywne opinie opublikowane w internecie nie są wystarczającym powodem, kartą przetargową mogą okazać się zdjęcia wykonane w czasie Twojej pracy – kiedy obsługujesz klientów, oni zaś są uśmiechnięci i zadowoleni. Z tego powodu istotnym elementem sesji wizerunkowej są właśnie zdjęcia z klientami, kontrahentami, całą załogą pracowniczą.

5 – Sesje wizerunkowe są uniwersalne

Podczas gdy zdjęcia z sesji biznesowej wykorzystasz w miejscach oficjalnych, np. na stronie internetowej firmy, te otrzymane dzięki sesji wizerunkowej posłużą Ci w o wiele większej liczbie miejsc. Potrzebujesz luźnych zdjęć do kampanii marketingowej, materiałów promocyjnych, na stronę firmy, blog, media społecznościowe? Zdjęcia izerunkowe będą doskonałe!

Artykuł powstał przy współpracy z firmą Justart-studio.com.

Zdj. Shutterstock

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
24 wyświetlenia
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.