Marketing w sieci

Marketing w sieci

Najnowocześniejsza odmiana marketingu to ten realizowany za pośrednictwem internetu. Zdaniem wielu specjalistów taka promocja pozostaje również najskuteczniejsza w obecnych czasach. Trudno sobie dzisiaj wyobrazić, że dobrze prosperująca firma czy jakakolwiek inna instytucja nie ma swojej strony w internecie i nie korzysta z  przynajmniej kilku form internetowej reklamy. Co więcej, taki marketing dotyczy również osób prywatnych. Także one wykorzystują sieć do autopromocji. Narzędziem marketingowym w takim kontekście są w pierwszej kolejności portale społecznościowe. Niemniej jednak wiele osób świadomie buduje swój wizerunek także na innych stronach. Chcą chociażby wypromować się jako godni zaufania, rzetelni pracownicy. Sami rekrutujący przyznają, że coraz częściej kandydatów do pracy sprawdza się właśnie w internecie. To jak zarządzają oni swoim wizerunkiem w sieci wiele mówi o nich, ich podejściu do życia, ale również ich odpowiedzialności.

Marketing internetowy niewątpliwie bardzo się zmienił od czasów, kiedy wysyłane były pierwsze reklamy. Wówczas były to proste przekazy promocyjne, które konsumenci znajdowali w swoich pierwszych internetowych skrzynkach pocztowych. Teraz marketing internetowy to narzędzie znacznie bardzie skomplikowane, działające na wielu frontach i poziomach. Jest to również bardzo dynamicznie rozwijająca się branża, w której zapewne nie powiedziano jeszcze ostatniego słowa. Specjaliści od marketingu już niejednokrotnie udowadniali, że są bardzo kreatywnymi ludźmi. Teraz pomagają im jeszcze informatycy i programiści.

5 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*