Zapewne masz już gotowe materiały szkoleniowe, którymi chcesz podzielić się z szerokim gronem zainteresowanych. Ale zupełnie nie masz pomysłu, gdzie szukać chętnych ani jak przedstawić swoją ofertę, by wyróżnić się wśród konkurencji. Oto kilka praktycznych wskazówek, które pomogą Ci sprzedać Twój autorki kurs online!
Zrób research w sieci
Zapewne już wiesz, jak stworzyć kurs online. Masz jednak problem z jego wypromowaniem. Zacznij od tak banalnej czynności, jak research. Musisz sprawdzić, jakie trendy panują teraz w sieci. Jakich treści użytkownicy poszukują oraz jakie formy e-learningu cieszą się największą popularnością.
Spróbuj ustalić, czy kursanci chętniej korzystają z podcastów, czy nagrań video. A może w Twojej branży lepiej pracuje się z pomocą e-booków? To wszystko szczegóły, które pomogą znaleźć tak zwaną wartość dodaną Twojego przedsięwzięcia. Uczyń z nich atut!
Postaw na wartościowe treści
A jeśli mowa o tworzeniu contentu, to pamiętaj, że wartościowe treści są tak samo ważne dla klientów, jak i dla algorytmów wyszukiwarek internetowych czy mediów społecznościowych. Nie zapychaj więc byle frazesami prezentowanych treści, a skup się na konkretach. Prezentuj to, co według Ciebie jest najważniejsze, ale przy tym postaraj się korzystać z narzędzi do pozycjonowania treści. Sprawdź, czego poszukują klienci i daj im to!
Zacznij sprzedawać z opiekunem
Znajdź kogoś, kto zna ten biznes od środka. Korzystaj z jego doświadczenia i unikaj błędów, które on sam popełnił. Taki przewodnik będzie niezastąpionym drogowskazem szczególnie na początku, gdy wszystko wydaje Ci się trudne i niepewne. Skontaktuj się z Magdaleną Pawłowską na magdalenap.com i skorzystaj z jej ogromnego doświadczenia w tworzeniu kursów online.
Fot. Shutterstock