Biuro

Jakie podatki płaci przedsiębiorca - wszystko, co musisz wiedzieć.
Awatar użytkownika
Marysia_89
Posty: 35
Rejestracja: 01 lip 2019, 19:28

Biuro

Post autor: Marysia_89 »

Cześć,

Niedługo zamierzam otworzyć swoją własną działalność.
Nie do końca mam jak podać adres firmy w Urzędzie Skarbowym, ponieważ mój właściciel mieszkania nie zgadza się abym zarejestrowała tam spółkę.
Znalazłam w sieci spolka.org, gdzie jest możliwość rejestracji wirtualnego biura.
Co o tym myślicie?
Awatar użytkownika
ksenia88
Posty: 455
Rejestracja: 29 mar 2019, 14:51

Re: Biuro

Post autor: ksenia88 »

Prowadzisz swój biznes, ale nie potrzebujesz konkretnej przestrzeni biurowej? Dzięki nowoczesnemu spojrzeniu na prowadzenie firmy możesz zyskać biuro wirtualne, dzięki firmie http://www.ebiuro.olsztyn.pl/ :) mają całościową opiekę biurową która pozwoli Ci na prowadzenie działalności w sposób dowolny, według Twoich potrzeb i na Twoich zasadach.
Awatar użytkownika
monta
Posty: 96
Rejestracja: 04 sty 2019, 15:16

Re: Biuro

Post autor: monta »

Wiesz,że takie własne biuro też odpowiednio musisz wyposażyć we wszelkie potrzebne sprzęty i takie https://www.biurfan.pl/artykuly-pismiennicze-cat-61 artykuły piśmiennicze. Bez tego czasami w biurze ciężko funkcjonować.
Awatar użytkownika
pokolorowana
Posty: 23
Rejestracja: 25 mar 2019, 17:19

Re: Biuro

Post autor: pokolorowana »

Właśnie tez otwieram małą firemkę, zajmuję sie budową biura i tak myślę czy znacie może jakieś firmy które zajmują się rozwiązaniami przemysłowymi? Znajoma poleciła mi firmę https://www.uponor.pl/pl-pl/infra i zastanawiam sie czy nie skorzystać, co myślicie?
Awatar użytkownika
pahana
Posty: 139
Rejestracja: 29 kwie 2019, 14:52

Re: Biuro

Post autor: pahana »

ksenia88 pisze: ↑11 lip 2019, 12:47 Prowadzisz swój biznes, ale nie potrzebujesz konkretnej przestrzeni biurowej? Dzięki nowoczesnemu spojrzeniu na prowadzenie firmy możesz zyskać biuro wirtualne
Dokładnie tak i bardzo wiele firm korzysta z tego rozwiązania. Pozwala to zredukować koszty, gdyż nie ma konieczności wyposażenia i utrzymania takiego biura. A jeśli chodzi o kwestie prawne to też nie ma żadnych przeciwwskazań. Z tego artykułu http://www.fullserviceoffice.pl/wirtual ... -skarbowy/ można doczytać jak wygląda kwestia nadania NIPu w przypadku rejestracji firmy na wirtualne biuro
Awatar użytkownika
duff231
Posty: 37
Rejestracja: 21 mar 2019, 20:28

Re: Biuro

Post autor: duff231 »

Biuro trzeba odpowiednio wyposażyc. Przydatne mogą byc np. teczki kartonowe . Są firmy poligraficzne takie jak np. Cuddruk, które drukują takie rzeczy.
Awatar użytkownika
molika
Posty: 214
Rejestracja: 18 gru 2018, 21:00

Re: Biuro

Post autor: molika »

Warto wspomnieć, że każde biuro należy dopasować do swoich potrzeb. Jest to ważne, ponieważ dzięki temu można wydajniej pracować i oczywiście zachwycić klientów. Tutaj https://totalsec.pl/fit-out-prace-remontowo-budowlane/ jest namiar na firmę, która oferuje realizacje fit out . Taka opcja jest bardzo praktyczna.
Awatar użytkownika
Marek78
Posty: 845
Rejestracja: 19 lip 2019, 11:06

Re: Biuro

Post autor: Marek78 »

Wirtualne biuro to doskonałe rozwiązanie. Zwłaszcza w przypadku braku możliwości rejestracji w miejscu zamieszkania. Czasami zależy nam też na dobrym adresie. Dla wielu kontrahentów wiarygodniej wygląda firma zarejestrowana w centrum dużego miasta, niż w mieszkaniu na jego peryferiach. Dla takich osób z pomocą przychodzi https://foggyoffice.pl/ . Całą obsługę biurową dostajemy za niewielki miesięczny abonament i nie musimy wynajmować żadnych lokali.
Awatar użytkownika
suzzi
Posty: 157
Rejestracja: 03 sie 2019, 22:05

Re: Biuro

Post autor: suzzi »

No i tutaj się całkowicie z kolegą, który wcześniej się wypowiedział. Według mnie biuro wirtualne to naprawdę doskonałe rozwiązanie. Sama ostatnio zwróciłam uwagę na ofertę https://www.jerozolimskie89.eu/ , która jest naprawdę korzystna. Ponieważ mają niskie ceny i co ważne pomagają na każdym kroku w prowadzeniu swojej firmy.
Awatar użytkownika
nunez
Posty: 31
Rejestracja: 17 wrz 2019, 13:49

Re: Biuro

Post autor: nunez »

Biuro trzeba wyposażyć i dostosować do swoich potrzeb. Także akcesoria takie jak niszczarka są konieczne. Tu http://www.niszczarkibiurowe.com/ na stronie jest wiele artykułów o niszczarkach. Poufne dokumenty na pewno trzeba usuwać.
Awatar użytkownika
Agregat
Posty: 88
Rejestracja: 18 sty 2019, 15:59

Re: Biuro

Post autor: Agregat »

A myślałaś o tym, aby wprowadzić system crm ? Na początku też nie wiedziałam, na czym on polega, ale specjaliści z biura BS4 wszystko mi doskonale objaśnili. To oprogramowanie, które posiada bardzo dużo przydatnych funkcji, jeśli chodzi o prowadzenie firmy. Nie tylko kontroluje wewnętrzny obieg dokumentów, ale też współpracuje z innymi programami, na przykład ERP. Dodatkowo możesz mieć aplikację na tablecie lub smartfonie i wszystkie procesy zachodzące w firmie masz pod kontrolą.
Awatar użytkownika
Gumis
Posty: 95
Rejestracja: 13 sie 2019, 13:57

Re: Biuro

Post autor: Gumis »

Zauważyłam, że wiele osób decyduje się teraz na wdrożenie do swojej firmy systemu crm. Czytałam, ze takie oferty jak te https://bs4.pl/ , bardzo usprawniają działanie firmy. Zobaczysz, że to zdecydowanie Ci pomoże przy prowadzeniu firmy.
Awatar użytkownika
Marek78
Posty: 845
Rejestracja: 19 lip 2019, 11:06

Re: Biuro

Post autor: Marek78 »

Może warto skorzystać z usług biura wirtualnego https://foggyoffice.pl/ . Myślę, że na początku działalności to bardzo dobre rozwiązanie. Z reszta w wielu przypadkach, gdzie ludzie wykonują wolne zawody, takie biuro to idealne rozwiązanie.
Awatar użytkownika
KacperSz
Posty: 227
Rejestracja: 21 wrz 2019, 16:10

Re: Biuro

Post autor: KacperSz »

Akurat jeśli chodzi o poszukiwanie dobrej jakości wyposażenia do biura typu artykuły biurowe, czy zamienniki do drukarek to koniecznie zwróćcie uwagę na https://dobretonery.pl/ gdzie znajdziecie większość potrzebnych rzeczy w rozsądnych cenach i do tego przy większych zamówieniach z darmową dostawą. Pozdrawiam i życzę owocnych poszukiwań oraz pracy!
Awatar użytkownika
Bellea
Posty: 185
Rejestracja: 08 paź 2019, 7:47

Re: Biuro

Post autor: Bellea »

Meble macie już wybrane? Dobrze będzie znaleźć sobie jakiś projekt, inspiracje na to wnętrze. Urządzając biuro z pewnością będzie to bardzo ważne. Sprawdźcie sobie tu może co proponuje firma https://mikomaxsmartoffice.com/pl/biurk ... wysokosci/. Ja znalazłam tu bardzo wygodne rozwiązanie - biurko z regulacją wysokości. Również znajdziecie tu wiele innych mebli, nowoczesnych rozwiązań dla biur. Firma zajmuje się również projektowaniem takich wnętrz, więc może warto skorzystać z pomocy doświadczonych specjalistów.
Awatar użytkownika
ksenia88
Posty: 455
Rejestracja: 29 mar 2019, 14:51

Re: Biuro

Post autor: ksenia88 »

Zachowaj porządek na swoim biurku. To podstawa, aby Twoja praca była pozytywnie odbierana, szybka i sprawna. Skupienie to także siła porządku, który jest niezwykle istotny. W tym działaniu, na pewno pomoże Ci organizer na biurko, który nie zajmuje wiele miejsca, a przez to, można postawić go w każdym miejscu :)
Awatar użytkownika
sapex
Posty: 211
Rejestracja: 15 sie 2019, 16:31

Re: Biuro

Post autor: sapex »

A co sądzicie o przechowywaniu danych w chmurze? Chcę wszystko fajnie ogarnąć w firmie i zastanawiam się nad skorzystaniem z https://www.vebo.pl/dropbox-business czyli dobrze znanego wszystkim dropboxa. Można w wygodny sposób udostępniać i przechowywać pliki, tworzyć projekty i wcielać je w życie. Sądzicie, że warto?
Awatar użytkownika
KacperSz
Posty: 227
Rejestracja: 21 wrz 2019, 16:10

Re: Biuro

Post autor: KacperSz »

Jak będziecie wyposażali biuro w artykuły biurowe oraz zamienniki do drukarki to polecam sprawdzić sklep https://dobretonery.pl/ gdzie można liczyć przede wszystkim na świetne ceny, profesjonalne wsparcie obsługi i też duży wybór w zależności od typów drukarek i artykułów biurowych.
Awatar użytkownika
Frania
Posty: 62
Rejestracja: 07 paź 2019, 19:54

Re: Biuro

Post autor: Frania »

Macie już kupione odpowiednie urządzenia biurowe? Z pewnością bez tych ciężko bedzie o odpowiednią, sprawną pracę. Myślę, że tu propozycje od https://www.import-maszyn.eu sprawdzą się świetnie. Zamówicie tu w dobrej cenie liczarki, niszczarki, czy też gilotyny elektryczne.
Awatar użytkownika
mczay
Posty: 311
Rejestracja: 21 kwie 2019, 13:37

Re: Biuro

Post autor: mczay »

Fajną opcją jest wynajęcie biura. Najlepiej zrobić to, korzystając z oferty: https://www.vertigoproperty.pl/oferta/b ... odmiescie/ w której jest naprawdę duży wybór biur z Warszawy.
Awatar użytkownika
pukla123
Posty: 160
Rejestracja: 22 wrz 2019, 16:55

Re: Biuro

Post autor: pukla123 »

Frania pisze: ↑13 mar 2020, 16:31 Macie już kupione odpowiednie urządzenia biurowe? Z pewnością bez tych ciężko bedzie o odpowiednią, sprawną pracę. Myślę, że tu propozycje od https://www.import-maszyn.eu sprawdzą się świetnie. Zamówicie tu w dobrej cenie liczarki, niszczarki, czy też gilotyny elektryczne.
ja także mysle o zalozeniu sklepu i imporcie ale konkretnie chodzi mi o towar z Chin. Moja koleżanka poleciła mi firmę, sama od lat z nimi współpracuje, oni znają rynek azjatycki od podszewki.
Awatar użytkownika
Marek78
Posty: 845
Rejestracja: 19 lip 2019, 11:06

Re: Biuro

Post autor: Marek78 »

Jedną z ważniejszych rzeczy o którą powinniście zadbać w biurze, to bezpieczeństwo poufnych dokumentów. Jeśli nie wiecie w jaki sposób dzielić się nimi w bezpieczny sposób, to powinniście koniecznie zajrzeć na https://fordata.pl/, gdzie możecie uzyskać dostęp do virtual data room.
Awatar użytkownika
Fiesta
Posty: 8
Rejestracja: 15 lis 2019, 18:50

Re: Biuro

Post autor: Fiesta »

Myślę, że organizując biuro warto zadbać o gabinet szefa, dyrektora czy generalnie gabinety osób reprezentujących firmę. To bardzo ważne, by były one odpowiednio zaprojektowane. Są na rynku nawet architekci, którzy specjalizują się w takich aranżacjach gabinetów. Popatrzcie np. tu https://visionstudio.com.pl/pokoje-i-gabinety/ . Moim zdaniem warto zadbać o miejsce, które będzie świadczyć o naszej firmie.
Awatar użytkownika
Walentowicz
Posty: 55
Rejestracja: 04 cze 2019, 19:50

Re: Biuro

Post autor: Walentowicz »

Ja zastanawiam się co położyć na podłogę w biurze. Tutaj link przeglądam różne wykładziny. Co sądzicie o tym typie podłogi w biurze? Zależy mi na łatwych zachowaniu czystości, ale też żeby było przytulnie i schludnie.
Awatar użytkownika
KacperSz
Posty: 227
Rejestracja: 21 wrz 2019, 16:10

Re: Biuro

Post autor: KacperSz »

Prowadząc biuro w firmie na pewno warto go odpowiednio wyposażyć w dobrej jakości sprzęt, aby pracownicy mogli szybko i wydajnie pracować bez zbędnego tracenia czasu. U nas każdy kto musi wyliczyć zlecenia, czy księgowe potrzebuje dobrej jakości kalkulatora i tutaj śmiało polecam zwrócić uwagę na https://www.pasazbiurowy.pl/blog/urzadz ... r-biurowy/ w przypadku którego można liczyć na konkretne porady jak dobrać odpowiedni w naszym przypadku, aby jednocześnie nie przepłacić, pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Wektor
Posty: 143
Rejestracja: 05 maja 2020, 15:40

Re: Biuro

Post autor: Wektor »

Jeśli potrzebujecie solidnych sprzętów biurowych to odsyłam was do CBS – http://cbs.gda.pl/ fajnego dostawcy sprzętu biurowego, autoryzowanego dealera firmy SHARP. Od nich zakupicie sprzęt wysokiej jakości i nie przepłacicie, także warto mieć na nich namiary. My jesteśmy z ich usług w 100% zadowoleni.
królewna

Re: Biuro

Post autor: królewna »

sapex pisze: ↑01 mar 2020, 15:24 A co sądzicie o przechowywaniu danych w chmurze?
Wg mnie to świetna opcja, wygodna i pozwalająca na szybki przekaz dokumentów. Ale zastanawiam się jak przenieść aplikacje do chmury? Na jakiej zasadzie to działa? Czy te aplikacje będą uruchamiane wtedy bezpośrednio z chmury bez potrzeby instalacji na urządzeniu?
Awatar użytkownika
biz_w24
Posty: 17
Rejestracja: 20 wrz 2020, 14:01

Re: Biuro

Post autor: biz_w24 »

My postawiliśmy na biurka z https://www.edinos.pl/biurka i jesteśmy zadowoleni z wyboru. Solidne i elegancko się prezentują.
DorotaŻ

Re: Biuro

Post autor: DorotaŻ »

Jeśli potrzebujecie solidnego wsparcia w przechowywaniu, porządkowaniu i operowaniu danymi to skierujcie się do Scan Centre, https://scancentre.pl/ Oferują skanowanie/digitalizację i przechowywanie dokumentów a także ich profesjonalne niszczenie. To mega solidna firma, możecie być pewni że wasze dokumenty będą w dobrych rękach. Plusa też daję za bardzo korzystne ceny.
Hańcia52

Re: Biuro

Post autor: Hańcia52 »

Jak masz własne biuro to warto pomyśleć o jakimś fajnym programie lub system zarządzania dokumentami w firmie, aby wszystko było w jednym miejscu i nie było trzeba szukać jak będzie coś potrzebne.
moniś320

Re: Biuro

Post autor: moniś320 »

W każdym biurze podstawą jest odpowiednie biurko, przy którym będzie można sobie wygodnie pracować. Wydaje mi się, że odpowiednich biurek można szukać w różnych sklepach, ale mnie osobiście najbardziej przyciągnęła oferta https://www.sfmeble.pl/c/biurka-metalowe-do-biura . Dobrą jakość widać tutaj od razu, cena odpowiednia, no i bardzo ciekawy design.
Awatar użytkownika
plasma
Posty: 97
Rejestracja: 09 wrz 2019, 17:47

Re: Biuro

Post autor: plasma »

Wiem, wygodne biurko, fotel i odpowiednia przestrzeń to podstawa efektywnej pracy w biurze, dlatego ja postawiłam na biura w łodzi dzięki czemu mam wszystko to co chcę i to za bardzo przystępną cenę
Tigieł

Re: Biuro

Post autor: Tigieł »

Akurat jeżeli szukacie profesjonalnego wsparcia przy wyborze dobrej jakości artykułów biurowych, w tym również tuszy i tonerów to koniecznie zwróćcie uwagę na ofertę przygotowaną przez DobreTonery https://dobretonery.pl/ gdzie zdecydowanie nie brakuje propozycji. Ceny przystępne, a obsługa chętna zawsze do pomocy.
Awatar użytkownika
mem32
Posty: 260
Rejestracja: 10 gru 2019, 16:01

Re: Biuro

Post autor: mem32 »

Myślę, że wirtualne biura są dobrym rozwiązaniem i można dzięki nim sporo zaoszczędzić. Z tego co widziałam na http://wirtualne-biuro.com.pl/ mozna skorzystać z wirtualnego biura. To świetna opcja, a dobra siedziba firmy jest moim zdaniem dużym plusem. Sama rozważam wynajęcie biura na takiej zasadzie.
Królik

Re: Biuro

Post autor: Królik »

Każde biuro wcześniej lub później będzie potrzebować usług tej firmy https://niszczeniedokumentow.eu/ która zajmuje się niszczeniem i archiwizacją dokumentów. Możesz też zamówić u nich profesjonalne niszczarki oraz szafki na dokumenty. Wszystko to w atrakcyjnych cenach i zgodnie z RODO.
Awatar użytkownika
Marek78
Posty: 845
Rejestracja: 19 lip 2019, 11:06

Re: Biuro

Post autor: Marek78 »

Witam,co sądzicie o tym,aby kupić meble do biura? Chętnie poznam wasze opinie na temat tych mebli https://imperia.net.pl/products/biurka- ... gabinetowe Znacie tę firmę? Zalezy mi na tym,by moje biuro wygladało bardzo elegancko i dojrzale. Pozdrawiam serdecznie

szklane półki warszawa
Kuś

Re: Biuro

Post autor: Kuś »

W każdym biurze niezależnie od branży zawsze potrzebne są różnego rodzaju akcesoria i artykuły biurowe - www.biuronet.com/kategoria_2509.html,po ... -na-biurko Z ich pomocą można uporządkować sobie biurko, robić notatki oraz kompletować dokumenty. U nas w biurze zwykle robi się większe zamówienia zbiorcze, żeby zawsze był zapas zeszytów, długopisów czy też innych przydatnych akcesoriów

korona nieruchomości rybnik
hiczungł

Re: Biuro

Post autor: hiczungł »

Warto zadbać o sowite wyposażenie takiego biura. Ja osobiście postawiłem na sprzęt wynajmowany, prosto od https://hicopy.gdansk.pl/kserokopiarki.php . Tak wychodzi taniej, niż klasyczny zakup. Kwestie techniczne, związane z serwisem leżą po stronie firmy, która udostępnia nam sprzęt.
lózacki

Re: Biuro

Post autor: lózacki »

Przede wszystkim wypadałoby zadbać o stosowne artykuły biurowe. Przy szykowaniu naszego biura zamówiliśmy to i owo bezpośrednio z oferty https://www.gemini.com.pl/oferta/artykuly-biurowe.html co było doskonałym wyborem. Dziurkacze, długopisy czy zszywacze, absolutnie niczego nam nie brakuje!
mórarz

Re: Biuro

Post autor: mórarz »

Nie zapominaj o stosownym wyposażeniu takiego biura. Ja w końcu zdecydowałem się na wybór wielofunkcyjnych urządzeń, wypożyczanych przez http://www.ksero-contakt.pl/produkty . W końcu zakup dzisiaj się nie opłaca, a wynajem to najrozsądniejszy pomysł - chociażby dlatego, iż koszta związane z eksploatacją już nas nie dotyczą.
Śnieżka

Re: Biuro

Post autor: Śnieżka »

Gromadzona przez lata dokumentacja firmowa zawiera szereg poufnych informacji, które wymagają bezpiecznego zniszczenia. Zasady te regulują przepisy mówiące o ochronie danych osobowych. Dlatego takie dane wrażliwe powinny zostać zutylizowane przez odpowiednią firmę taka jak https://esbud.pl/oferta/niszczenie-dokumentow/
Awatar użytkownika
otylia
Posty: 167
Rejestracja: 22 mar 2019, 18:20

Re: Biuro

Post autor: otylia »

W biurze nie może zabraknąć dobrych mebli a do nich zaliczamy biurko, fotel biurowy przede wszystkim. Pracownik musi mieć zapewnione odpowiednie miejsca pracy aby działać wydajnie całe 8 godzin dziennie. Fotele naprawdę wysokiej jakości możecie zamówić w sklepie online sfmeble. Nie ma znaczenia czy na użytek własny w domu potrzebujecie jednego czy kilka foteli dla pracowników do biura. Na pewno zrealizują zamówienie jak najszybciej to będzie możliwe.
Wosześ

Re: Biuro

Post autor: Wosześ »

Natomiast jeżeli będziecie na etapie poszukiwań dobrej jakości urządzeń do swojego biura to na pewno warto tutaj zwrócić uwagę na ofertę przygotowaną przez https://ale.pl/97535-hp-urzadzenie-wiel ... n-one.html gdzie będziecie mogli znaleźć szeroki wybór rozwiązań i jednocześnie urządzeń jak wielofunkcyjny DeskJet 2720 all in one, czyli Drukuj, skanuj i kopiuj. Dla mnie mega przydatna opcja odkąd pracuję zdalnie z domowego biura :)
aeńm

Re: Biuro

Post autor: aeńm »

Wirtualne biuro to całkiem dobry pomysł, a teraz bardzo popularny, my jednak mamy własne biuro, wszystko zarejestrowane i podane tak, jak trzeba. Myślę, że przydać mogą ci się namiary na firmę, która zajmuje się niszczeniem dokumentów. Obecnie, jak mamy rodo i mocną ochronę danych osobowych, to warto skorzystać z firmy, która bezpiecznie będzie wam archiwizowała dokumenty i niszczyła te, które tego wymagają i zajęła się ich odpowiednią utylizacją. U nas jest to firma Document Eco Logistic https://www.niszczenie-dokumentow.info/ ... dokumentow z Warszawy. Pracę wykonują dokładnie, legalnie i odpowiedzialnie. Szczerze ich polecam, ich usługi są w atrakcyjnych cenach.
Awatar użytkownika
Marek78
Posty: 845
Rejestracja: 19 lip 2019, 11:06

Re: Biuro

Post autor: Marek78 »

Witam,co sądzicie o tym,by dowiedzieć się więcej na temat tego,w jaki sposob znalezc odpowiednie meble. Co sądzicie o tym https://lubiemeble.pl/krzesla-kuchenne ? Chętnie poznam wasze opinie, zalezy mi,by zaaranzowac biurową przestrzeń, która musi też być funkcjonalna.
Awatar użytkownika
Marek78
Posty: 845
Rejestracja: 19 lip 2019, 11:06

Re: Biuro

Post autor: Marek78 »

Mnie ostatnio dość mocno zainteresowały oferty dostępne na stronie: https://www.sonik.elblag.pl/meble-biurowe-i-gabinetowe
i muszę przyznać, że szeroka gama produktów pozwoli dopasować odpowiedni model do indywidualnych potrzeb i charakteru otoczenia. Produkty mają w rozsądnej cenie, ale i bardzo dobrze wykonane!
Polecam się zapoznać z ich ofertami, bo naprawdę warto :)
Pozdrawiam. 8-)
mórakami

Re: Biuro

Post autor: mórakami »

A czy zapewniliście sobie stosowne artykuły biurowe? Ja jestem świeżo po ich zamówieniu prosto z oferty https://www.gemini.com.pl/oferta/artykuly-biurowe.html . Każde biuro i gabinet można na luzie wyposażyć w odpowiednie akcesoria. Praca z takim wyposażeniem idzie dużo sprawniej!
KaśkaM32

Re: Biuro

Post autor: KaśkaM32 »

Pojęcie biura w ostatnich kilkunastu miesiącach nieco się zmieniło. Tak , tak , bo przecież wiele osób doświadczyło pracy zdalnej, czyli de facto biuro mieli w domu. Zauważcie jak zmieniły się priorytety, co teraz okazuje się najważniejsze. Moim zdaniem to po prostu komputer, bez którego praca zdalna byłaby nie możliwa. Wiele moich koleżanek z pracy dysponuje laptopami ja natomiast stawiam od wielu już lat na komputer stacjonarny .Mnie po prostu pracuje się na nim dużo lepiej.
kómil

Re: Biuro

Post autor: kómil »

A czy zadbałeś już o wyposażenie biura? Oczywiście mam tu na myśli urządzenia wielofunkcyjne, jak chociażby te od https://www.ksero-contakt.pl/produkty . Bez takiego zaopatrzenia byśmy nie ruszyli jako biuro a przecież o to chodzi. Całkowicie sprostało to moim wymogom. Nawet dysponują niszczarkami!
błażejkowa

Re: Biuro

Post autor: błażejkowa »

Jak się ma własne biuro, to trzeba pamiętać o wielu różnych rzeczach. Na przykład ja mam własną kancelarię i w takich miejscach są potrzebne takie rzeczy jak np godło. Tutaj są godła w ramce - https://magdal.pl/oferta/godla/ bardzo solidne i dobrze wykonane. Wiem że czasem ciężko znaleźć takie rzeczy więc polecam jeśli ktos szuka :)
Martiń

Re: Biuro

Post autor: Martiń »

mórarz pisze: ↑29 kwie 2021, 19:15 ... W końcu zakup dzisiaj się nie opłaca, a wynajem to najrozsądniejszy pomysł - chociażby dlatego, iż koszta związane z eksploatacją już nas nie dotyczą.
Zgadzam się z Tobą, wynajem biura to idealnie rozwiązanie. Tym bardziej jeśli przechodzimy rozwój i za rok, kilka lat nasza firma rozwinie się na tyle, że będziemy potrzebować nowego, większego miejsca. Bardzo fajne oferty biur z Krakowa i nie tylko znajdziesz na https://www.officelist.pl/krakow
WiolkaŚ

Re: Biuro

Post autor: WiolkaŚ »

Myślę, że jest to dość wygodne rozwiązanie. Jeśli będziesz szukała sprzętu do biura, to możesz także sprawdzić ofertę firmy https://adlers.com.pl/index.php/produkty/. Ja niedawno zamówiłam stamtąd kserokopiarkę marki Konica Minolta. Urządzenie jest wydajne, ekonomiczne i proste w obsłudze. Znacznie ułatwia i przyśpiesza moją pracę biurową.
anulka

Re: Biuro

Post autor: anulka »

Jeśli chcesz wprowadzić zmiany w biurze to warto wiedzieć, że remont biura bez problemu możesz zlecić firmie DM Building. Tutaj https://dmbuilding.pl/remont-biura.html znajdziesz ich pełną ofertę. My tez z mężem myslimy o remoncie naszego biura. Nie było w nim nic robione od lat i wygląda trochę staromodnie.
Awatar użytkownika
karolinawertka
Posty: 61
Rejestracja: 08 wrz 2020, 8:07

Re: Biuro

Post autor: karolinawertka »

Marysia_89 pisze: ↑08 lip 2019, 18:32 Cześć,

Niedługo zamierzam otworzyć swoją własną działalność.
Nie do końca mam jak podać adres firmy w Urzędzie Skarbowym, ponieważ mój właściciel mieszkania nie zgadza się abym zarejestrowała tam spółkę.
Znalazłam w sieci spolka.org, gdzie jest możliwość rejestracji wirtualnego biura.
Co o tym myślicie?
Bardzo popularna forma, nie korzystałam, ale znam osoby, które korzystały i wszystko jest w porządku. Koleżanka założyła restaurację, wszystko sama ogarnęła, wiem że dużo jej ta strona pomogła http://maps.google.co.mz/url?q=http://agdchrosciel.pl/ i dobrze jej idzie.
bryczko

Re: Biuro

Post autor: bryczko »

Prowadząc biuro, trzeba mieć na uwadze, że dane i dokumenty, które są niepotrzebne, należy zutylizować. Ja swoje archiwa oddaję do niszczenia firmie ACTA NOVA mieszczącej się przy ul. Bandurskiego 96/3 w Szczecinie http://actanova.pl/kontakt/# Każdy dysk czy dokument unicestwiają w pełni profesjonalnie i dają na to potwierdzenia. Zawsze im wożę papiery i stare dyski osobiście, jednak sami mogą zabrać je. Bardzo mi się, to podoba, bo faktycznie wszystko niszczą, nie oszukując klienta, a i dodatkowo ceny dają bardzo przystępne.
dajke

Re: Biuro

Post autor: dajke »

Otwierając biuro, trzeba musowo pamiętać o bardzo dobrej drukarce. Ona ma nie jeść papieru po pierwsze. Kilka razy dziennie takie coś się może wydarzyć i nawarstwienie pracy gotowe. Ja dlatego zawsze kupuję albo wypożyczam kserokopiarki marki Canon. Biorę je tylko nieustannie w sprawdzonym sklepie. Nazywa się IDE i mieści się w Szczecinie przy ul. W. Łukasińskiego 110. Mają w swojej ofercie świetny sprzęt, papiery i tusze. Na bieżąco panowie serwisują mi drukarkę i dowożą tonery. Wszystko to się zamyka w fajnych pieniądzach. Bardzo dużo przedsiębiorstw ze Szczecina i okolic bierze sprzęt od IDE, więc samo to mówi za siebie.
korckiG

Re: Biuro

Post autor: korckiG »

Bardzo ważne, aby mieć w biurze bardzo dobry sprzęt. Ja bez takiego nie dałbym rady ogarniać swojej agencji celnej, bo każda usterka powoduje straszliwe opóźnienia. Zawsze dlatego urządzenia biurowe zakupuje w sklepie ESSI, który jest w Warszawie przy ul. Sokołowskiej 9 lok. U25. A to strona do jego sklepu internetowego: https://essi.pl/niszczarki-dokumentow/n ... lnobiurowe Najczęściej właśnie kupuję online, bo jest wygodnie i paczki dochodzą w całości. Mam już od nich niszczarkę do dokumentów, bindownice, laminarkę, stanowisko do pracy oraz akcesoria do archiwizacji dokumentów. Każdy zakupiony produkt świetnie się spisuje.
Antek

Re: Biuro

Post autor: Antek »

Nam projekt biura rachunkowego robiła pani Sandra Mayer - https://mayer.org.pl/. Wcześniej robiła projekt wnętrz naszego domu i wszystko wyszło super, a cała współpraca była wzorowa, więc wybór był oczywisty. Pani Sandra bardzo profesjonalnie podchodzi do każdego zlecenia, robi projekty wnętrz dla biur, kancelarii, aptek i dla domów czy mieszkań. Kreatywna, jej wnętrza są funkcjonalne, wygodne i eleganckie. Ma bardzo dobry kontakt z klientami, słucha klienta i dopasowuje wnętrza do ich gustu i upodobań. Nie boi się przy tym ciekawych, oryginalnych rozwiązań.

z zippo
Joanna39

Re: Biuro

Post autor: Joanna39 »

Myślę, że to bardzo ciekawe rozwiązanie dla wszystkich małych przedsiębiorców. Ja aktualnie urządzam swoje biuro, ponieważ muszę mieć dobrze zlokalizowane miejsce do przyjmowania swoich klientów. Niedawno zamówiłam drukarkę i kopiarkę od firmy As-Mar z Olsztyna. Uważam, że warto inwestować w wysokiej jakości sprzęt, który ułatwia i przyśpiesza naszą pracę. Aktualnie zastanawiam się także nad montażem klimatyzacji. Czy macie w tym temacie jakieś doświadczenie?
ODPOWIEDZ