Smart Kid Belt pas

Polecamy sklepy online. W tym miejscu możesz zareklamować swoją firmę.
Awatar użytkownika
prawalewa
Posty: 26
Rejestracja: 14 sty 2019, 20:27

Smart Kid Belt pas

Post autor: prawalewa »

Jeśli szukasz zamienników fotelika a dziecko ma więcej niż 5 lat to skorzystaj z pasów https://smartkidbelt.com/ Koszt niewielki a ma same plusy bo nie dość że bezpieczny i niedrogi to wszędzie go można zabrać ze sobą. Polecam zapoznać się z ofertą.

Awatar użytkownika
sapex
Posty: 212
Rejestracja: 15 sie 2019, 16:31

Re: Smart Kid Belt pas

Post autor: sapex »

Też szukam dla dziecka, ale nie smart kid belt tylko garnitur na chrzest.
Jest sporo sklepów takich jak https://www.stylowychrzest.pl/category/ ... -garnitury i nie wiadomo na którą ofertę się zdecydować. Niby tutaj wszystko fajnie, ale nie mam doświadczenia wiec jezeli mi cos polecicie to bede bardzo wdzieczny.

Awatar użytkownika
lotyka
Posty: 118
Rejestracja: 05 lis 2019, 12:47

Re: Smart Kid Belt pas

Post autor: lotyka »

ja tez uwazam, ze pas to fajne rozwiazanie, a na pewno duzo lepsze niz podkladka! kolezanka z pracy uzywa tego adaptera u syna i widzialam, ze poprawnie zapiety naprawde idzie przez biodra i barki wiec zapewnia bezpieczenstwo

zaproszenia z monster high

Awatar użytkownika
Ksenia99
Posty: 50
Rejestracja: 23 paź 2019, 16:02

Re: Smart Kid Belt pas

Post autor: Ksenia99 »

Pas smart kid belt jest uniwersalny i łatwy w montażu, jest to super wynalazek dla nas rodziców jak i również dzieci, które męczą się w niewygodnych fotelikach :)

Awatar użytkownika
mariacka
Posty: 98
Rejestracja: 24 paź 2019, 14:34

Re: Smart Kid Belt pas

Post autor: mariacka »

bardzo fajne urzadzenie, kompaktowe, wszedzie mozna ze soba zabrac :) ja jestem zadowolona, uzytkujemy je juz drugi rok :)

ODPOWIEDZ