Korzystacie ze szkoleń?

Wątek o prowadzeniu firmy.
Awatar użytkownika
monta
Posty: 97
Rejestracja: 04 sty 2019, 15:16

Korzystacie ze szkoleń?

Post autor: monta »

Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad korzystaniem z dodatkowych szkoleń by sama jeszcze bardziej się rozwijam. Widziałam, ze pojawia się wiele różnych miejsc do ktorych warto sie zgłosić. Z tego co czytałam tutaj https://wartoszkolic.pl/szkolenia/ , można znaleźć kilka zdecydowanie wartościowych szkoleń. Wy z jakich korzystacie?

Awatar użytkownika
Lolka
Posty: 498
Rejestracja: 08 maja 2019, 23:16

Re: Korzystacie ze szkoleń?

Post autor: Lolka »

Pewnie, że tak. Moim zdaniem warto inwestować we własny rozwój. A są też firmy, które oferują niektóre szkolenia za darmo. Na przykład na stronie http://kar-group.elk.pl/darmowe-kursy/ możecie poczytać sobie o darmowych kursach oferowanych przez firmę szkoleniową Kar Group. Polecam ;)

Awatar użytkownika
erdnusse
Posty: 37
Rejestracja: 23 cze 2019, 19:59

Re: Korzystacie ze szkoleń?

Post autor: erdnusse »

Całkiem fajny temat został poruszony. Sama zastanawiam się nad wykupieniem jakiegoś szkolenia ale nie wiem jakiego. Wtedy koleżanka pokazała mi bardzo ciekawe szkolenia online w Chce Zostać i bardzo mnie to zainteresowało. To fajnie, że już można za pomocą szkoleń dowiedzieć się jak to jest zostać producentem muzyki z L.U.C czy twórcą Rapu. Coś bardzo fajnego i kto wie może skorzystam

Awatar użytkownika
mem32
Posty: 264
Rejestracja: 10 gru 2019, 16:01

Re: Korzystacie ze szkoleń?

Post autor: mem32 »

Oczywiście, że tak! Teraz konkretnie na stronie https://ekodialog.pl/oferta/szkolenia-otwarte/ zainteresowało mnie szkolenie o ochronie środowiska. Wydaje mi się, że warto, aby każda firma wprowadzała takie możliwości, ponieważ dzięki nim każde działanie będzie miało dobry wpływ na środowisko.

ODPOWIEDZ